• Home
  • Onze school
    • Modern onderwijs
    • Identiteit
    • 21ste eeuwse vaardigheden
    • Samen met ouders
    • Team
    • CBO Zeist
  • Nieuwe ouders
    • Schoolkeuze
    • Een veilige school
    • Groep 1/2
    • Bijna naar school
    • Voor- en naschoolse opvang
    • Kennismaken en rondleiden
    • Ervaringen
  • Praktische informatie
    • Schoolgids
    • Schooltijden
    • Gymrooster
    • Ouderraad
    • Medezeggenschapsraad
    • Klachtenregeling
    • Vertrouwenspersoon
    • Externe contacten
    • Veel gestelde vragen
    • Ouderportaal Social Schools
  • Contact
    • Contactgegevens
    • Ziekmelden
    • Verlof aanvragen
    • Aanmeldingsformulier
Dit is Beurthonk
Kanjerschool
Thematisch werken
21st century skills

  • Schoolgids
  • Schooltijden
  • Gymrooster
  • Ouderraad
  • Medezeggenschapsraad
  • Klachtenregeling
  • Vertrouwenspersoon
  • Externe contacten
  • Veel gestelde vragen
  • Ouderportaal Social Schools

Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat u vragen hebt of niet tevreden bent over het onderwijs of andere zaken op de school van uw kind. In dat geval kunt u dat het beste eerst bespreken met de direct betrokkene (bijvoorbeeld met de leerkracht van uw kind). Ook kunt u advies vragen aan de contactpersoon op school die hiervoor is aangesteld. Leidt dit niet tot een adequate oplossing, dan kunt u de directie van de school benaderen.

Schoolcontactpersoon
De contactpersoon van onze school is mw. Ilse van de Burgt. (ilsevandeburgt@be.cbozeist.nl)

Kunt u met uw vraag of klacht niet bij de school terecht? Of wordt uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van CBO Zeist.

Vertrouwenspersonen van CBO Zeist:

Mw. J. (Jeanet) Drost-Crielaard
Tel. 06-33141356
email: jdrost@centraalnederland.nl

Mw. J. (Joanne) Coes-Holland
Tel. 06-33141332
email: jcoes@centraalnederland.nl 

De vertrouwenspersoon:
  • neemt klachten aan;
  • adviseert de klager over de beste aanpak;
  • bemiddelt;
  • helpt om de klacht om te zetten in een formele klacht met een bijbehorend dossier (als advisering en bemiddeling niet helpen);
  • doet onderzoek naar de klacht;
  • adviseert het bestuur;
  • geeft informatie over of begeleidt de klager naar de landelijke klachtencommissie.

Landelijke Klachtencommissie

Levert dit naar uw mening allemaal te weinig op, dan kunt u als ouder of leerling een klacht indienen bij de Landelijke Klachtencommissie van de GCBO (Geschillencommissies Bijzonder Onderwijs).

Nadat deze landelijke commissie iedereen gehoord heeft, brengt zij een advies uit. In het advies zegt de commissie of ze vindt dat de klacht terecht is. Verder kan de commissie het bestuur adviseren om naar aanleiding van de klacht bepaalde maatregelen te nemen. U kunt niet tegen het advies in beroep gaan.

 


Snel naar

Kind aanmelden

De schoolgids

#BeurthonkOpReis

CBO Zeist e.o.

Onze school Modern onderwijs Identiteit 21ste eeuwse vaardigheden Samen met ouders Team CBO Zeist
Nieuwe ouders Schoolkeuze Een veilige school Groep 1/2 Bijna naar school Voor- en naschoolse opvang Kennismaken en rondleiden Ervaringen
Praktische informatie Schoolgids Schooltijden Gymrooster Ouderraad Medezeggenschapsraad Klachtenregeling Vertrouwenspersoon Externe contacten Veel gestelde vragen Ouderportaal Social Schools
Contact Contactgegevens Ziekmelden Verlof aanvragen Aanmeldingsformulier
  • Cookie settings

Powered by Social Schools